Home > Uncategorized > WISHLIST OUT!

WISHLIST OUT!

unhappy things are chained tog somehow. when youve got one lil pesky crap rolling your way be prepared for a lot more. im so upset i dont even know what to say anymore. the negative thoughts keep coming. im too tired to think positive. things are pretty simple for me, and friends know it. i say what i feel. love/hate it. and i feel for people i care not any tom dick harry. so maybe i needa redefine. this is so ridiculous.

so to those who can take the facts right smack in the face without feeling hurt whatsoever.
this is my list for your convenience. LOLS. gayshit. (for those tt i din state brands pls bear in mind im still a LITTLE materialistic and superficial so hahahahah u know what i mean)
and pls dont sabo and give me limegreen zinc sling bag.

  • GAP’s grey hoodie in XS (supposedly for guys)
  • arm pouch for my jogs
  • samsung bluetooth stereo headset compatible to my phone for my jogs.
  • the latest arena swimsuit in grey in L
  • denim leggings
  • chanel sunnies
  • tt black triumph maximizer
  • origins wheatyricethingy body scrub
  • plain white sundress
  • tt sexy qipao
  • plain black chic shorts
  • basic tops (sleeved or unsleeved)
  • skirts n dresses in soft materials
  • gym ball (kill when i see pink)
  • oversized clutch (hate those shiny patent material but wouldn mind a chanel. lols)
  • crumpler
  • webcam
  • spa session
  • another pair of havis/birks
  • laptop cooler
  • laptop keypad protection thingy
  • BUT! ultimately i want tt msg to come true. beats anything else.

and again i dont wanna lie. here we go again. cues music to welcome the ultimate villain.

celebrations are for people who still love each other and sincerely wants to spend their time w each other. its pointless and superficial to do things u dont want to just because u are obliged to. same goes for presents.

ok harsh. but you tell me how to put this nicely?!

im gg to hell im gg to hell im gg to hell.

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. May 3, 2008 at 6:55 pm

    wah finally the long list is up!
    time for me to draw check boxes again. so gay. LOL

  2. mel
    May 3, 2008 at 8:32 pm

    the very long wishlist.
    make sure nobody clashes anyone of it! hahah.

  3. pepperonicheese
    May 4, 2008 at 2:29 pm

    carol/mel – long meh?! this is only part 1. i still got alot more actually. hahaha.

    carol- lame shit. haha.

    mel- ok so what are u gunna give me =D

  4. mel
    May 4, 2008 at 2:33 pm

    smack you ah, if there are going to be part 2 and 3.
    ehhhhhhhh, you choose then tell me.

  5. chewy89
    May 5, 2008 at 3:11 pm

    WAHHH. sucha long list. name the priorities if not ppl still had to fret for ur present. hahaha

  6. pepperonicheese
    May 5, 2008 at 3:15 pm

    hahaha. mainly clothes sports stuffs and bodycare are more impt.

    omgs. my skin just thicken by another inch. LOLS

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: